maanantai 17. maaliskuuta 2014

Tyhjästä nyhjästy

Hei.

Mulla ei oo asiaa. On vaan tylsää eikä väsytä. Nyt keksin tyhjästä asiaa. 

Kynttilät on kivoja. Mulla on kohta synttärit. Se on jännittävää. Mietin äsken että pitäisköhän olla ikäkriisi. Tuli vähän semmonen kolkko olo, että niin, kohta olen mennyt 20 yli ja takasin ei ole tulemista. Mutta ikä on vaan numbba. Ihan sama hei.

Oon alkanut kunnioittamaan Suomessa asumisen ja muutenkin elämän hienoutta. Keksin joka päivä jotain kiitollisuus aiheita. Se on mukavaa ja tekee hyvän olon. 

Mietin myös usein maailman vääryyksiä ja sitä miten ihmiset on välinpitämättömiä. Miks kaikki pinnallinen ja turha kiinnostaa niin paljon enemmän kun oikeesti tärkeet ja merkitykselliset hommat… Mua harmittaa välillä etten tajuu jotain ihmisten ajatuksia. Tosi usein sanon että mä en tajuu miten toi on tollee. En tajuu tota enkä tota, miks toi tekee tollee, vitsin urpo! Mua vähän harmittaa se, pitäis tajuta enemmän ja ymmärtää toisten käytöstä. Oikeesti. Pitäis aina muistaa, et yleensä kaikelle mitä ihmiset tekee, on joku syy siellä takana. Ei niitä syitä aina voi ite tietää, ja sitten tuomitsee vaikka ei tiedä mitään syvellisempiä taustoja. Mutta ihan oikeesti, mä en tajuu niitä ahneita ihmisiä. Mä en tajuu niitä kenen jumala on raha. En tajuu  niitä ketä ei kiinnosta muitten kärsimys. En tajuu maailman rikkaita ihmisiä, semmosia, ketkä haluu edelleen rikastua KÖYHIMPIEN JA HEIKOMPIEN KUSTANNUKSELLA. Haluisin nähä niitten pään sisälle. Mun yks lempi sanonta on: ahneella on paskanen loppu. 

Huh. Nyt asiasta tomaatteihin. Ne kasvaa. Tuottaa enemmän lehtiä kuin vartta. Kivat taimet. Kasvit on kivoja. Miks sademetsiä hakataan. Urpot. Mä en tajuu sitäkään. Raha muuten kasvaa puissa. 
 huomioithan kauniit valkoiset kukat mitä kaktus on tehnyt

Olis välillä ihanaa jos ois semmonen suunnannäyttäjä. Semmonen, mikä kertois että sun kannattaa tehdä näin, niin se on parempi kaikille. Esim. suunnannäyttäjä kertois, mitä kaupasta kannattaa ostaa, jos pyrkii tiettyihin päämääriin. Tai vaikka salilla suunnannäyttäjä kertois että nyt on tarpeeks rehkitty, tai että vielä 15 min niin sit laihdut. Tai semmonen suunannäyttäjä että ota tästä menusta tämä annos, koska se on makuhermoillesi parhain. Joskus toivoin tommosta kun olin kaupassa ettimässä jotain tiettyä, niinku takkia tai kenkiä. Sit se suunnannäyttäjä kertois, että tuolta kaupasta mene katsomaan. Siellä se unelmien kolttunen piileskelee. Kirppareilla toi olis kätevä, koska ei siellä jokasta loosia tai vaatekappaletta tuu tarkasteltua.

Nyt rysäytän tähän AsUkUvIa kaksi. Mun tekis mieli kuvailla enemmän. Oli aina kivaa kun otin kameran joskus kolme vuotta sitten paljon useemmin mukaan kun nykyään ja kun mentii kuvailee. Kuvat on niiiin ihana asia maailmassa. No ei nää kuvat kyl silleen…………

 aaarg taas silmät räjähtää kun tää muuttu tää kuva tähän laitettuna aaaaaa ihan sama en jaksa nörtteillä ja etsiä miten saat kuvat hienoiten näkyviin, mut asun nimi oli siis sammaloitunut gootti muistaakseni
joo siinä, melkeen kaikki uutena ostettu jostain halpatyövoima ketjuista, ouchh 


ADi0s




2 kommenttia :

  1. Oho, tyyli on muuttunut... Gootti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo. en tiedä mitä ajattelisin tuosta, hirmu synkeää ja pelottavaa. ei toi oikeestaan sytytä mua. halusin pistää jotain jännää..

      Poista