perjantai 31. toukokuuta 2013

31.5. kreisii

Moro! Mun pitäis siivota edelleenkin. Antakaa mulle vuoden paska siivooja palkinto, sen ansaitsen. Huomasin nyt justiinsa että mun kädessä on tommonen jälki, tommonen että ihankun olisin piikittänyt itseäni! Ton pienen pistejäljen toisella puolella sitä ympäröi kaarijälki... Jännittävää!!


Tässä esimakua huomisen lookista ;)



Ostin äsken uuden huulitussin, ne on tosi kivoja. Mun mielestä kaikenlaiset tussit on kivoja laitetaan niitä huuliin tai ei! Koulussa otsikoitten värittely ja piirtely tusseilla on mukavaa ja rentouttavaa. Laitan sitä uutta huulitussia mun uuden Kikosta ostetun tummanpuhuvan huulipunan alle. Siinä huulipunassa on hieman metallinhohtoa. Se on raisu. Mun juhlamekko on niin lälly ja casual, niin toi puna tuo sellaista räväkkää meininkiä enkä oo ehkä niin lälly? Kengät on ne vanhat Lontoosta ostetut balleriinat mitkä rimmaa täydellisesti lakin kanssa, kiiltävää"nahkaa" ja mustaa samettia, juuri kuten yo-lakissa! Kengät ei oo korkkarit. Mä en pilaa mun päiviä pukeutumalla tyhmiin vaatteisiin. Korkokengät aiheuttaa vaan päänvaivaa ja kipeitä jalkoja. (No en ees oikeesti tiiä ku en oo ikinä käyttäny kunnolla) Huomenna on stressivapaa päivä, onnellinen ja ikimuistoinen juhlapäivä.

Tätini soitti juuri ja toi kukkalähetyksen. <3 Luonnon kukat on 1000 kertaa ihanempia kun jotkut tyhmät tummanpunaiset ruusut. Saan varmaan huomenna 1000 ruusua. No ei se mitään, on ne oikeesti nättejä ja tykkään niistä. Ruusut on vaan mulle liian mainstreamii. No ei vaan, on ne kivoja, mutta jos täytyisi tehdä lista lempi kukista, ruusut ei välttämättä olis ainakaan top5.

Tädit on tosi ihania. Mulla on 3 parasta tätiä. Ja enot on myös ihania. Ainiin on mulla neljäskin täti ja hänkin on oikein ihana. Kaikki sukulaiset on ihania. Ja huomenna ne tulee meille! <3 En malta oottaa! <3

Tässä oli tämmönen kuvapläjäys kun siellä jo toivottiinkin niitä kuvia, että sitten postaus ois mega best kun kuvat tulee kehiin. ;)

<3terveisin huomenna ylioppilas-Sini, tänään Retu-Sini<3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti