tiistai 19. elokuuta 2014

no oon onnellinen

HEI! Nyt on elämätaltioinnin aika. Elän muutoksen aikaa. 


Pääsin yliopistoon joten muutan Helsinkiin. Kaikki on niin hyvin. Kaikki on menny niin sujuvasti. Pelottavan sujuvasti. Mulla on opiskelupaikka, kämppä, työpaikka… 



Nyt tuntuu tältä: 
-jännittää, en oikeen malta nukkua koska odotan hullulla innolla tulevia viikkoja kun opiskelut alkaa ja tapaan uusia ihmisiä, muutan omilleni kaupunkiin mihin oon tosi ihastunut jaaa joo se on hullua vaan ja jännittävää
-kiitollinen
-on levoton olo, tuntuu etten ihan hallitse kaikkea mutta meen vaan virran mukana
-sisustaminen vähän ahdistaa mutta kutkuttaa.. haluisin kivan maton ja kivan arkkupöydän mutta ei mulla oo kyllä semmoselle tilaa
-onks mulla tarpeeks aikaa? 1 pv ja sitten lähen menee täältä
-oonks mä tarpeeks fiksu ja tiedänkö liian vähän
-onnellinen




Mun vinkit pääsykokeisiin lukuun mitkä ainakin mulla tuotti tulosta(haluun vaan taltioida nää jonnekkin):
-heti kun se kirja tulee tietoon, mene ja osta se, heti, sitten tuntuu siltä etten yhtäkään päivää haaskannut sillä minulla oli se kirja
-ala lukemaan sitä heti mutta maltillisesti
-etsi vanhat tyhjät vihkot ja kirjoita niin paljon kun ikinä jaksat niihin
-lue sileen että oikeesti osaat joka sivulta jotain tai oikeestaan kaiken
-ota niin paljon omaa aikaa kun pystyt
-syö pähkinöitä, niissä on hyviä rasvoja aivoille
-juo kivoja makukahveja kun väsyttää
-mee valmennuskurssille
-piirrä muistikarttoja ja muistiinpanoja ja listoja ja käytä eri värejä ja kuvia
-kokoa joka kappaleesta lista missä sanotaan ydinasiat tai ydinsanat mittenkä avulla on helppo kerrata se kappale läpi
-sit kun tulee niskajumi, mee hierojalle, hierojaopiston hieronta on suht halpaa ja ainakin mulla aukes lukot ja vihlova pääkipu lähti!!
-nuku kunnolla
-nauti ruuasta ja anna ittes syyä koska ahistaa koska kokeet, lohturuokaa
-rukoile
-käy urheilemassa vielä sillon kun koeahdistus ei ole valtavan suuri, sitkun se on lähellä niin omistaudu vaan kokeelle
-yliviivaa ja alleviivaa
-opettele outoja ja tyhmiä lauseita ulkoota
-älä anna pahan karman yllättää: ole tunnollinen, ei saa huijjata, esim junassa menet aikuisten lipulla vaikka mieli tekis ottaa juniori lippu. jos otat juniorilipun voi paha karma kostaa kokeessa.. 
-nauti pitkistä tylsistä päivistä ja omasta rauhasta, ota oikeesti aikaa niin paljon kun ikinä koska sit ei tuu ajanpuutospaniikkia(tulee silti)
-älä nää paljoo kavereita, ei silloo ees tee mieli nähä kavereita kun pitää lukee
-kokeessa olleista kait jotain 17 prosenttia pääs et ei ollu kyl ees kauheen paha xP mut kannattaa pelata varman päälle, ihan kaikessa!


XD kuulostaapa kamalalta..mutta se on niin sen arvosta. KAI.. enhän mä vielä voi tietää 

Tulin eilen yöllä Saksasta. Olin Sophiella. Oli ihan huippua. Elokuu on ollut kiva. Oikeestaan siitä asti kun sain tietää että pääsin sisälle universityyn on ollut kivaa. Ennen sitä oli tyhmää koska oli niin epätietoinen olo. Mutta oikeesti mulla oli semmonen kutina että mä pääsisin sisään. Laskeskelin todennäkösyyksiä mielessä ja ajattelin että ei voi olla 20 mua paremmin panostanutta ihmistä..lol




Kyllä olen välillä ihmeissäni. Miten kaikki vaan menee niin sulavan sujuvasti. Mun piti tulla englannista vasta maaliskuussa. Joku ties paremmin ja pisti mut kotiin, jotta saisin alottaa lukemisen rauhassa, jotta pääsisin yliopistoon. Nyt ihmetyttää vielä enemmän se, että sain mun ystin kanssa upeemman kämpän kun mitä ikinä edes osasin toivoa. Ja töitä ilman että ehdin ees tajuta sitä kunnolla…


palataan asiaan hesassa

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti