tiistai 18. kesäkuuta 2013

Gillaamista

Aika ovela otsikko.. kukakohan tajuu sen samalla tavalla kun mä. No en tiiä. Joka tapauksessa me grillattiin ja vietettiin varmaan viimisiä hetkiä tällä vajaaksi jääneellä ihastuttavalla hirpantytöt (xD) porukalla. Kaikki lähtee maailmalle ja muualle. Kaikki. Hullua kirjottaa se näin ja tajuta se kunnolla.


Jos joku ei oo testannut niin tätä pitää testata: laita herkkusienen sisään koskenlaskija juustoa, me käytettiin tänään sitä mustaa eli voimakasta, ja siihen pekoni ympärille silleen, että se juusto ei tipu ulos, ja sitten voi vielä laittaa hammastikun läpi että se pysyy kasassa. Sitten vaan grilliin paistumaan ja sen jälkeen suuhun maistumaan. On hy-vää.





Olen kasvanut isoksi. Rakastan luontoa, kiinnitän kukkiin ja puihin enemmän huomiota kun ikinä. Haluan oman kasvimaan. No oon mä aina halunnu. Kasvimaissa on ollu aina sitä jotain.



Ihana fresh watermelon girl


Kissa on mun yks lemppa eläin. Pidän myös koalakarhuista, pupuista, papukaijoista, apinoista ja marsuista.




Taas yksi mukava kiva kesäpäivä takana. Millonhan tapahtuu jotain kamalaa kun kokoajan tuntuu olevan vaan kivaa. Huomenna varmaan kuolen tylsyyteen tai jään auton alle tai jotain. Kuuluuks nyt koputtaa puuta? En oo oikeen ikinä tienny millon se hetki on. No, koputin.

:D No nyt heti kun aloin tommosia kirjottamaan niin tuli tyhjä olo. Ehkä se johtuu siitä että kuuntelen Anna Puun Kuka sut muka huolisi? -kappaletta. Halloo, kaikille löytyy paikka maailmassa ja joku joka huolii. 

Rauhaa ja rakkautta ja hyvää grilli ruokaa sekä paljon tykkäämistä kaikille terveisin Sini 




2 kommenttia :