tiistai 17. joulukuuta 2013

Onnellinen/haikee

Noniin. 3 kokonaista päivää jäljellä Englannissa. En enää osaa ajatella että pitäiskö mun nyt itkeä vai olla onnellinen. Oon aikalailla molempia. Oikeesti, ertittäin 50/50 tilanne… Mikä on hyvä. Oon miettinyt, että toisaalta ihan super hyvä että tää au pairittelu jäikin vähän lyhyemmäks kun piti, koska en kiinny liikaa liikaa liikaa ihmisiin ja paikkoihin. Muutamaa tulee kyllä kaaamaaaalaaaa ikävä. Ihan riipasee kuvitella niitten oloa, jotka on ollu vuoden jossain vaihdossa ja sitten täytyy lähteä takasin. Mietin äsken kotimatkalla että onpa ärsyttävää kun on vaan yks elämä. Ois kiva voida kokea monenlaisia elämiä. Mut ehkä omaan elämään voi sisällyttää monenlaisia kokemuksia ja elämävaiheita, no tietty voi. 

Mua alkaa nyt itkettää kun ajattelen että oikeesti lähen. Vaikka sanon aina, että oon niin onnellinen että pääsen kotiin, niin silti on oikeesti ihan tyhmää lähteä. Ja niin ihanaa lähteä. Ootan lauantaita niin isolla innolla ja kauhulla. Kauheen ristiriitanen olo..


Ihan super parhaita juttuja täällä on kaikki hommat mitä oon kamujen kanssa tehnyt. Mitä hetkiä hyviä ja ikävöitiasioita mulle nyt tulee mieleen:

-Aina kun pääs Lontooseen. Se tunne kun astut junasta Victoriassa ja oot silleen, olen Lontoossa. Tätä ei tapahdu usein. Mutta täällä mä olen. Ja oon Lontoossa. Vau. Ihmisiä. Nyt tubella jonnekkin. 

Piccadiillyyy

-Perjantai. Sain rahaa ja menin costaan näkemään kamuja ja muita ihmisiä. Sitten me mentiin ehkä joskus ulos. Ja juotiin halvasti. Yks viikonloppu, se oli kai mun toinen viikonloppu oli ihan huippukiva. Me käytiin kattoo samaa livebändiä Sophien kans sekä pe että la ja danssattiin vaan kreisinä. Lauantaina se oli vielä ihan super ihanaa kun mulla oli olli yks paskimmistä päivistä ikinä täällä, ja sit me vaan mentiin ja hypin ja tanssin silmät punasina pubissa missä kaikki ihmiset oli whkä 30-70 vuotiaita. Viime viikonloppu oli myös mainio!!

Minun vika pose costan ilmaiskaakaon kanssa. Sielt saa ilmast juomaa ulkomaalaiset perjantaisin klo 18-20.hehe

-Junassa matkaaminen uuteen kaupunkiin oli niin mukavaa. Tykkään istua junissa. Junakuulutukset on kivoja. Tulee ikävä junakuulutuksia.. "we will shortly be arriving at..west malling" No onneks mulla on "Tämä on Z-juna Helsinkiin. Pysähdyspaikkamme ovat.." 

Friends: much cheaper than a psychiatrist

-The muggleton inn,se on sellanen jätti pubi, oli kyllä yks olohuone mulle. Halpaaa ja mukavat sohvat. Muy muy nice. Nytkin oon käynyt siellä pe,la,su,ma,ti
.

-Se tunne kun oot vieny Benin kouluun ja oot silleen. Jes mun ei tartte tehä mitään heti, meen takas nukkuu. 

-Tiistaisin menin Sophielle maalaamaan tai askartelemaan. Se oli tosi kivaa. 
viime lauantaina kävässtiin tuolla 

-English breakfast!! Se on niin kauhee mut niin namiiiiiii!! Suolaa ja rasvaa ja kaloreita 10030100300 tuhatta 8)
<3

-No jooh ja yks homma mitä tulee iksu on kaupat. Lahti on ihan paska kauppamesta. Täällä Englannissa kierrän H&Mn kaukaa, mut siellä Lahessa meen sinne tyyliin innokkaimmalla mielellä. Huoh. Ehkä nyt alotan sen kaupattoman elämän ja käytän pelkkiä kirpputoreja tai eettisiä ja ekologisia hommia.


vitsin idiootti ilonen hienojen kauppakassiensa kanssa

-On noita juttuja kyllä onneksi. Onneksi mulla oli hyvää aikaa. Onneksi lähdin!! Onneksi pääsen kotiin jo. Onneksi elämästä voi tehä kivaa missä sitten ikinä onkaan. Naanaanaa..

Mua jännittää loppuviiikkooo 8) ihan haszzuupazsuu


Tää on varmaan mun vika posti englannista. Nukkukaa hyvin=)



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti