sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Shelfiiiies

Mä sain tosi itsekeskeisen postausidean. Latasin kuvat koneelle puhelimesta ja siellä oli muutama selfie. En oo ottanu instagrammii täysin selfietä monee viikkoo!! Nyt annan palaa kaikki sisäiset otin mun naamasta kuvan patoutumat tähän. 

 Tää on mun onks kulmakarvat ojossa pose
Mansikkamaito mätsää paidan kanssa pose 
 Tää on mun tänään juhla pose
Mikä kuva mun kielessä on oikein olevinaan pose 
VaPPuPoSe 
 Onks mun kulmakarvat ojos pose2 
 Tää on mun purkka tippus suusta viekkuu ja nauran sille pose, ps näytänkö mä tässä kuvassa jotenkin iskältä?? 
 Tää on mun tällänen turha pose
 Mä ja mun kebu joka ei oo mun vaa yhen open pose x)
 Haukotus lapissa pose
Mie ja maha pose 
Tänää juhlaa pose taas 
Juhla loppu pose 
 Tylsää onks mun kulmakarvat ojosa(never) pose
 Lähen nyt ulos,hei sitten pose
Mä kivan kukan kanssa mielipuolisena pose 
 En huvita tehdä kevyitä kotitöitä au pair pose
sama ku edellinen pose 
Lähden nyt hakemaan Benin koulusta pose 
 No mä ilosen näkösenä pose
Tää on mun olen pubissa pose 
 Mikä tää on! emt ehkä joku perjantai pose?
 Tää on mä ja mun poikaystävä onnellisina kartanossa pose
Ulkona olikin sateista enkä huomannut sitä kun lähdin pose 
Viiltelen kaulaani kirveellä pose 
Minä tanssimassa pose 
Mun miks mä otan tälläsii selfieit pose

Ja lopuksi, kaikki noi ylemmät on huijausta. Ne on posee. En oikeesti näytä tolta. Tässä totuus miltä näytän.

Tai ehkä tämä on nokkaeläin Perry pose..

  <3 Omistan tämän postauksen sinulle, Vilma. Musta tuntuu et oot ainoo kuka vois tykätä tästä postauksesta.. <3

Heippa! En laita enää ikinä yhtäkään kuvaa mis mä oon tänne. x)



8 kommenttia :

  1. mäki tykkäsin tästä :D nää oli hauskoi ja hienoja :) + oon tuol yhes yo-kuvassa sillee et tyylii mun toinen silmä näkyy vapun selän takaa :"D oi ihan melkein ikävöin sitä päivää ku oli niin hieno olo ku oltiin saavutettu se the suuri asia,ylioppilaslakki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha apua oon ihan shokissa et sain kommentin näin äkkiä!! kiitos unni :D ihana että kommentoit!!! ja oot aika tarkkasilmänen hahaa emmä huomannut että oot sielä!! muttta niin, toi oli kyllä ihana päivä ja mie ainakin ikävöin toisinaan. ja lykkii ikävöin kans.. kiitos unni!!!

      Poista
  2. Mä nauran täälä sun poséille ja mies ei ymmärrä, mutta nauran silti :)
    Ja mä luulin, et toi maha on tyyliin antin maha ja oot lentokentäl ja oot surullinen ku ne lähtee takas suomeen, mutta sitte aarni just sano et oks toi sun maha, niinhän se oliki :)!

    Ihanaa, että postaat ja ihanampa, että oot kohta täälä ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee!!kiitos että nauroit :-D sinun mahanen se on hahahah mikä hassu luulo sulla!! aaw en malta oottaa et pääsen näkee mitä sieltä mahan sisältä tuli!!

      Ihanaa että tuun ja näään teidät pian <3ja ihanaa että kommentoit!!!! kiitos :*

      Poista
  3. onko toi pahvilouis (just kidding oikea louishan se on) sun? :------D ihana postaus !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oo mun xD (oikee louis on..tai no, ne kaikki on mun) se on yhen 8-vuotiaan tytön! Kiitos paljon paljon,kiva kuulla että pidit!! :)))

      Poista
  4. Hehee ihania! Mun suosikki on "lähden nyt hakemaan Benin koulusta pose". Ja hei mäkin aattelin ensin, että siinä on isisi maha, johon suhtaudut vähintään saman tyylisellä hellyydellä :D
    Kiva naama sulla :)
    t.Alli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahaha nauratit minua!! Kiiiitos paljon kroksi!!! muistan kyllä pienenä kun iskä lähti töihin niin halasin ja tein puks mahhaan… voi voi, mutta ei enää moneen vuoteen :-D voi mahoton mua naurattaa !!!!

      Poista