maanantai 21. lokakuuta 2013

Turisti elämää ja paikallista elämää

Moooi taas!

Ei viimeviikolla vaan sitä edellisellä viikolla käväsin Madame Tussaudsin vahakabinetti mestassa kamujen kanssa. Sunnuntait on hyviä päiviä käyttää Lontoossa, koska siellä on kaikki auki pidempään. Madame Tussaudsi oli tosi jees kokea, saatiin liputkin mukavasti puoleen hintaan. Ärsytti kyllä vähän kun jälleen kerran aamulla satoi semmosta pikku tihutusta, ja paikanpäällä näytin ihan urpolta kun hiukset oli menny semmoselle pikku kikkaralle.. tylsää koska tuolla paikassa kuuluu ottaa paljon kuvia...otin aika paljon mun kamuista, mut en viitti laittaa kun vaan Sophiesta ja musta otettuja koska en oo kysyny niiltä muilta lupaa xD


 Mua melkeen vähän jännitti mennä tohon olemaan ja näytin urpolta..mut 1D on mun uus love(ollu jo vähän aikaa).. Jonas Brothers on niin hajonnu ja huumeongelmissa ja kaikkee... ja Justin Bieberin uus musa ei oikeen innosta mua...

 nnhgggghf



help

Madame Tussaudssin lisäksi mentiin Harrodsille, toiset tytöt lähti sitten muille teille ja mä ja Sophie jäätiin vaan pällistelemään kaikkee. Mentiin bussiin ajelemaan ja käpösteltiin vaan ja nautittiin ilmapiiristä. Myöhemmin illalla oli miniserkustapaaminen kun näin kahta serkkua ja yhdessä menimme nauttimaan italialaistyylistä ruokaa ja olipas se mukavaa. Likeen Londonii tosi paljoooooon!!

Olinkin tota Madame Tussaudsii aijemmin jo törmänny Louikseen.. otettiin parit kuvat sen kans :))

Mun kaverin 8-vuotias host-sisko on hullu One Direction fani ja sen huoneessa oli tommonen!! Kävin ton kamun kämpässä ja se oli aika mega koti. 6 makuuhuonetta(2 niistä ei oo kenenkää käytössä!!), 2 olohuonetta, 2 ruokailutilaa.... varmaan 5 osaan jaettu puutarha... jotkut elää vähän hulppeemmin! Tuntemattomiin koteihin on niin mielenkiintosta mennä ja tää koti oli kyllä elämysmatka. Varmaan isoin koti missä oon käynyt. Ja tosi hienokin vielä. 

Kuulemiin!!!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti