torstai 26. syyskuuta 2013

This is what dreams are made of...

Noniin. Mun on jo sata vuotta pitänyt kirjottaa tänne yks hassu uni mikä liittyi mun blogiin!! Unet on siitä tylsiä kertoa, et se unessa ollut kumma fiilis on vaikee välittää kuulijalle. Joten tuskimpa tämä mitenkään ihmeellinen kenestäkään on, perus outo uni. Mutta koska tää liittyy tähän blogiin haluun kirjottaa ylös tän(kirjotin jo puhelimen muistiin).

Näin unta et mun blogia oltiin lähettämässä marsiin. En tienny kuitenkaan yhtään mitä tarkottaa, että jos blogi lähetetään marssiin. Ihmiset kuitenki vaan kokoajan tuli onnittelemaan sillee et hei, vitsin siistii, sun blogis pääsee marssiin!! Olin ihan että hääh??? Yhtäkkiä olin isossa veikkaus ärrässä torin laidalla. Tää ärrä oli kuitenkin eri laidalla, Vapaudenkadun puoleisella laidalla. Se oli sisältä ihan eri näkönenkin, siellä oli sellanen ylätaso mihin meni lyhyet portaat. Siellä ärrällä oli käynnissä A-studio haastattelu, missä haastateltiin neljää blogia, jotka oli päässyt marssiin! Sitten mä menin istumaan siihen haastattelu penkkiin myös ja kaikki oli ihan coolina jutteli tästä blogit menevät marsiin aiheesta ja kun multa kysyttin niin sanoin että voisiko joku selittää mulle tätä juttua, en oo kuullut mitään tästä koko asiasta aijemmin. Jossain vaiheessa pelasin pelikonetta siellä ärrällä. Sit se uni loppu.


Unet on hauskoja koska yleensä
 niihin myös keksii sen syyn miksi näki mitäkin unta. Mä olin edellisenä päivänä lukenut jonkun nettiuutisen otsikon, mikä koski Marsia. Mun Spotify aika oli myös loppunut ja olin haaveillut siitä, että voisin mennä ärrältä ostamaan lisää. A-studio tuli kuvioihin sen takia, et selasin yle-areenassa ohjelmia ja siellä oli A-studio, mut en kyllä kattonut sitä. Aika ihmeen pikku jutuista noi unet syntyykin, joku uutisen otsikko, mitä en ees pahemmin ollut ajatellut oikeesti....(ps nauroks kukaa muu tolle otsikolle ku mä?? hey now hey noooo-ow this is what driiiims aare made of) 


Oi mun täytyy vielä lisämainita myös toinen jännä unijuttu. Nukahan aina välillä päivällä 10-11 aikaan päiväunille, jos mulla ei oo mitään akuuttia tekemistä. Oon jo kolmena kertana nähnyt semmosta todella pelottavan todellisen tuntusta unta. Tai en tiiä mitä se on mutta esim kerran tunsin kun ihan selvästi joku (se oli mun iskä) istuu mun sängylle. Oon myös kuullu jonkun kävelevän portaita, puhuvan alakerrassa ja viimeks mulle kuiskittiin. Ja sit tuntu et mun pää ois leijunu. Ja aina tiedän että joo tämä on vain unta. Se on oikeesti aika hurjaa koska sit luulen aina et sisällä on joku vaikka oon ihan yksin. Noi on kyllä tosi siistejä, koska se tuntuu NIIIIIN todelliselta.


Eipä täs muuta! Olin tänää ihanassa isossa puistossa piknikillä. Oli ihanat herkut ja hauskaa. Aurinkokin paisto! Oon hyvällä mielellä. Ja tosi väsynyt. Ostin pari päivää sitten purkin nutellaa ja peanut butteria ja läträilen niitten kanssa. Salaa. Oon nolo.. ja pian lihava.

Nähkää ihania unia, omien kultienne kuvia, tai jos ei o kultaa ni hyvää yötä ja Jeesus myötä. Tai sit jos ei Jeesukset kiinnosta ni antakaa alitajunnan lentää, mutta ei painajaisia kiitos. Niitäkin olen nähnyt pari.. ne on tosi epämiellyttäviä. Adiosss amigos!

<3:Sini 


2 kommenttia :

  1. XDDD hyvä uni just hahahahahahah hyva!! T mä kamu espanjast

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitti amiga espanoooll!! hyvä et oli hyvä!! kiva ku kommentoit! se on jännää

      Poista