maanantai 9. syyskuuta 2013

Etsin lämpimiä ihmisiä

Mulla ei oo inspiraatiota. ! Mistä sitä saa? Lontoosta, voi kyllä. Harmi kun en asu siellä. Sieltä olisin voinu kirjottaa jokasen tunteen ja kuvailla sitä. Nyt on vaan määh ja blääh olo. Harmi kun sataa vaan ja on harmaata (no kaks viime päivää vain onneksi), harmi kun on kylmä ja ihmisetkään ei saa lämpöä sisälleni. Harmi kun valitsin tulla tänne englantiin enkä pitänyt australia haaveesta kiinni. Voi täällä olla kivaa tulevaisuudessa. Ja on täällä ollu jo kivaa aina välillä.

Hautaudun jotenkin ihmeen paljon tylsiin ajatuksiin ja pahoihin tunteisiin. Sitten taas joskus tuntuu siltä, että elämä on paras ja ihanin juttu ikinä. Tänään elämä on harmaa ja vaikka yritän hymyillä ja pitää hyvää mieltä yllä, en saa sitä takasin mistään. Tää perhe ei oo ilonen eikä lämmin. Ihan erilainen mihin oon tottunut. Kestää siis totutella tähän.. En laita kuvia nyt. Ei huvita, haluun vaan valittaa ja valittaa ja valittaa ja sitten valittaa siitä kuinka valitan turhasta ja oon tyhmä kun valitan koska KAIKKI ON HYVIN. Mutta seura tekee kaltaisekseen. Täälä perheessä kun ei erityisen onnellista ja iloista ilmapiiriä ole. Ainakaan se ei välity mun pään läpi mun tunteisiin. Musta tuntuu tosi oudolta koska tunnen kateutta. Oon oikeesti todella harvoin kateellinen mistään. Täällä oon myös syönyt herkkuja enemmän kun pitkään aikaan. Ainoa lääke tähän tylsistymiseen ja kadehtimiseen ja kaikkeen ärsyttävään oloon on: uusia tuttavuuksia, parempi sää(ei onnistu), ja jos toi perhe olis joskus ihana, herttanen, ilonen tai onnellinen tai mitä vaan muuta kun jotain marinaa ja ääh.... Mutta täällä mä oon ja täällä mä pysyn. On täällä ollut kivaakin. Esim toissapäivänä Lontoossa oli ihana päivä(tosin siellä tajusin tän kateus asian, kadehdin niitä ketkä saa päivällä matkustaa tubella, ketkä saa vaan asua siellä ja tuntea ihmisvilinää ympärillä ja nähdä erilaisia ihmisiä), ja on täällä mun kaupungissakin ollut hyviä hetkiä. Nyt on vaan tosi negis olo. ARGH tänäänki mua ärsytti miten negatiivisesti näitten äiti suhtautu kasvisruokavalioon. Oispa jo huominen. Mua ärsyttää. Mä en haluu olla negis ja ärsyyntyny mut mitä tälle voi.. NO ainakin oon oppinut sen, että oma koti on paras koti, arvostan omia vanhempiani vielä enemmän kun varmaan ikinä, omaa kasvatusta, monia asioita suomessa, ihania kavereita.. Tää on nyt ehkä noin neljäs tällänen märghärsh päivä tänä aikana kun oon ollut täällä eli yhteensä 11 päivää. :D Huomenna teen jotain tosi piristävää. Maalaan taulun tai etsin kirppareita. Jee, jo ajatuskin piristää, ei saa jäädä märehtimään tylsiin ajatuksiin vaan pitää hyvät jutut mielessä. Kamala negatiivisuus kirjotus, mä en tykkää tästä mutta postitan sen silti tänne. Mulla on kaikki hyvin ja toivon mukaan vähän ajan päästä kaikki on erittäin hyvin ja olen tosi onnellinen että lähdin tänne. 

Nyt sanon että BLAAH VOISKO IHMISET OLLA AINA VAAN IHANIA JA LÄMPIMIÄ. fac hjuu oool 

2 kommenttia :

  1. ootko puhunu sen vanhan aupairin kaa, oliks sil samat fiilikset siit perheest tiiäkkö? toivottavasti sun perhe ei tiiä sun blogin nimee :D
    koita jaksaa ja muista et voit vaihtaa perhettä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo nyt puhunut, mut en usko et sil oli mitään samoi fiiliksiä :) en ihan itekkää tajuu mikä mua vaivaa, koska nää on ihan kivoja täällä. en vaan oo tottunu siihen miten täällä puhutaan toisille ja että en tunne semmosta iloo näitten perheessä.... ja jos ne vaikka lukis tän ni ei se mua haittais haha :D näitä päiviä tulee ja meneeee, en vaihda perhettä täällä on hyvä olla. laittanu kuviakin seinälle :)) kiitti kuitenski <3

      Poista