lauantai 17. elokuuta 2013

Ihan fotoja ja jotain pälätyksii


Mun on jo sata vuotta pitänyt teettää digikuvia paperikuviks! Nyt Ifolorilla vihdoin on se tarjous 0.09e/kuva, joten pistänpä tässä par aikaa tuulemaan kuvien kanssa. Tää on i ha naa katella niitä, mut noita kuvia on ehkä miljoonatuhatta mitä haluisin teettää??!!  Olin tehny jo joskus aijemmin kansion teetettäville kuville ja yritin karsii niitä ja voih ja oih ei tuu mitään. No, YOLO nii pistän kaikki paperille mitä huvittaa.. :(

Nyt katon samalla telkusta PMMPn jotain keikkaa vuodelta 2009 ja tuli kyynel silmään. Ne soittaa IPT eli isin pikku tyttö eli yks mun lemppa lauluist. Ne on kreeiiseeeejäääääää mä haluun kanssa rokataaaa.... ja nyt kesä95 siis noi tasan kaks mitä jäin eniten ikävöimään kun en nähnyt livenä ikinä. No nyt näin telkusta :)) loppu hyvin kaikki hyvin.

Nyt kello on puol yks yöllä, ja mä selaan niitä kuvia. Postilaatikko kolis ja sieltä tippu jotain. Onks se joku valitus et hei älkää mekastako ja tömistelkö vai mitä.. Lattialta löyty vanha puolikas sampo pankki kirjekuori mihin on kirjotettu SINI. Hahahaha kuulostaapa jännittävältä.... Se alakerran höpötti täti, mä en tiedä miten enää suhtautuisin siihen. Mun sydäntä särkee se ja samalla naurattaa. En oikeesti tiiä pitäiskö itkee vai nauraa. Täti, joka on aina tupakalla, joka on melkein aina kännissä, joka  puhuu jatkuvalla syötöllä, josta ei pääse hetkessä eroon, jos sille erehtyy jäädä juttelemaan. Se kai tykkää musta ja meijän perheestä, koska tää ei oo eka kerta kun postilaatikosta tulee lahja siltä. Kirjekuoren sisällä on pinni missä on timanttikoriste. Ei muuta. Ylppärilahjaksi sain tekokukan ja semmosen sinisen ihme kumilelun mikä alkaa välkkyy eri värejä jos sen heittää lattialle. Mummolassa on vissiin yks lampunvarjostin minkä se on antanu. Näin ton höpöttitätin tänään kaks kertaa tossa takapihalla, mut en ehtiny jäädä kummallakaan kerralla juttelemaan... ehkä se luuli et oon vihanen sille ja nyt yrittää jotenkin tehdä mua ei niin vihaseksi. En mä oo vihanen!! Se on ihan mukava ja hyväntahtonen, mut en vaan aina ehdi rupatella! Mä en oo ikinä aatellu, että mikä sen nimi on. Täytyy kysyy ens kerralla..











Ei mitään kummosempaa..

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti