sunnuntai 25. elokuuta 2013

Puutarhurin pikku apulaiset


Tänään on mun ja Lauran yhteiset läksiäiset. Mulla on tosi,tosi,tosi hyvä kutina mahassa tästä. Tulee kaunis ja mukava päivä. Tänäinen alkoi jo niin somalla tavalla ettei tästä voi tulla huonoa!!! Näin Maire-tätiä kadun toiselta puolelta ja se toi jätskii ja suklaata mulle. Kaikki mummot tai ikäihmiset on niin ihania!(ainakin melkein kaikki) Onks mitään au pair mummoille hommaa?? Mä oisin varmaan vielä parempi siinä...

Tän viikon alussa ma-ti kävin Vilman kans mökillä ja mummolassa! Oli ihanaa viettää vikat mökkimummoloilut iloisesti Vilman kanssa, meillä on aina hyvää aikaa. En malta oottaa ens kesää että päästään taas kamujen kanssa koirikseen ja mökille, tänä kesänä jäi niin vähälle! Kutsun kaikki teidät ystäväni sinne jo etukäteen, muistakaa tulla. :) Vaikka Heinäkuussa..jutellaan lisää ensi vuonna asiasta. 

No me tietty fotoiltiin vähäsen. Ja niitä fotoja kuuluu tänne laittaa..:)







Mikään ei ole ihanampaa kuin kukat ja tämä kastelukannu! 

Nyt täytyy alkaa valmistelemaan läksiäisjuhlia. Me tehään ainakin fetakasvispiirakka ja ehkä pitsaa. Toivon että muutkin ihmiset tois kakkuu ja tommosta. Mulla on koristeet, pepunalusia, kertakäyttöastioita, kylmälaukku, mutta monta asiaa vielä puuttuu!! Ja 3 tuntia aikaa.. toivottavasti asiat järjestyy siinä ajassa. Eli pitsa ja piirakka, koristeet puihin ja tolleen. Nää on ulkojuhlat. Jännää pännää nyt pittää männääää! Moro porot ja kengän korot, tervehdys teille,<3:kukkalover.sini.1994.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti