torstai 29. elokuuta 2013

.co.uk

Waaat, kun mä avasin tän sivun niin tohon tuli automaattisesti osotteen perään .co.uk.

NO täällä mä nyt olen, Briteissä, Maidstonessa! Olo: tyytyväinen, ravittu, väsynyt, innokas, utelias.. 

Matkustuspäivät on aina hassuja. Se on hullua kun illalla kohteessa alkaa ajatella mitä aamulla/päivällä tapahtui...tuntuu että siitä olis viikko. Söinks mä muka oikeesti hesen hampparii rimpen kans tänään ja otin vilman kerttiskameraan ekat kuvat tänään. Hain myös mun tigerin 4e kameran kerttiskuvat, hitto että on kallista nykyään teettää niitä! Maksaa yli 1€/kuva. No, ostin silti uuen kameran koska ne on vaan niiiin kivoja.. ja kuvat oli suurin osa toooosi hyviä! 

Asettelin äsken mun kaikki tavarat kaappeihin ja tommosen hyllyn päälle. Mun huone on kiva. Pieni, sopiva, kotoisa, musta tuntuu jo tosi kotosalle täällä vaikka oon viettänyt täs huoneessa tai koko talossa ihan muutaman tunnin vaan. 

Ihanaa olla täällä nyt. Tuntuu siltä, että tästä tulee hyvä matka. En oo vielä keksinyt mitään mitä oisin unohtanut kotiin! Yks peilikin oli sittenkin mitä luulin että jäi. Jeeee :) 

Huomenna on mun eka kokonainen päivä ja mä haluun ostaa kengät. Mun ostokauppaboikotti saa nyt rajun käänteen, shoppailu oloa riittää ja tarvittavia asioitakin olisi muutama. Toivottavasti onnistun. 

Palataan asiaan, ehkä kuvien kera. Nyt nukkumaan.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti