tiistai 27. elokuuta 2013

Täytyy vähän käsitellä tunteita

Oh my, kello on 1.36 keskiviikkona ja mä lähden HUOMENNA. Käytännössä ylihuomenna, mut kuitenkin. Laukku lymyää vieressä muutama vaate ja tuliaiset pakattuna, kaikki tavarat on muuten huiskin haiskin(ONPA tyhmäouto sanonta)ympäri kämppää. Oon nyt varmaan reilun tunnin lukenut mun au pair perheen entisen au pairin blogia. Se helpottaa lähtöahdistusta. Ihan kumma olo, en halua lähtee, en halua jäädä. En haluu mitään. Paitsi tää dataaminen on ihan jees.. Mun täytyy pestä vielä jotain hitsin vaatteitakin käsin mitkä unohtu pyykkikoneesta tänään.. onneks niitä on ihan muutama.

Join just loput mun Play maitokaakao purkista. Playta, lempijuomaani, tulee varmaan vähän ikävä. Onneksi Englannissa on varmaan monta hyvänmakuista juomaa ja ruokaa. Paitsi en kyllä oo kuullu kamalasti hyvää enkkulaisten ruuista... no ite teen sitte kaakaoo ja pirtelöö. :) Nyt alkaa päässä oikeesti pyöriä asioita. Ennen oli vaan positiiviset mielikuvat kaikesta tulevasta, ei ressannu pahasti, kaikkeen oli vielä monta päivää aikaa ja silleen. Nyt oon alkanu miettiä kaikkia asioiden varjopuolia, Englannin harmaata säätä, lumetonta talvea, kylmiä huoneita ja lattioita, mitä jos en saa ketään kavereita, tai jos saan, mitä jos ne on ihan urpoja tai pitää mua ihan urpona, mitä jos kaikki kattoo mun rakasta norjalaisvillapaitaa silleen et mitä fuckkii tol on päällä, mitä jos ne lapset ei oikeesti tykkää musta, mitä jos en osaa tehä sellasta ruokaa mistä ne tykkäis(tein tänään allin kans muuten tosi hyvää tomaattikeittoo), mitä jos multa sittenki loppuu rahat, millon mun ees pitäis tulla takas, pitäiskö mennä valmennuskurssille suomessa jo keväällä ja mitä jos tää pilaa mun mahkut päästä yliopistoon koska en haluukkaan lukee siellä, miks mulla ei oo yhtään kivoja vaatteita mitä ottaa mukaan, mitä jos se kaupunki onkin iha kuollu ja tylsä paikka(no aika helppo onneks on lahti voittaa), mitä jos se ei vaan ookkaan yhtään mun juttu!! Koko kesän olin et joo, musta tulee täydellinen au pair, teen kaikkeni ja parhaani kaikessa ja oon paras ja kaikki tulee menee ku unelma, joo lol. 

Mulla on yks pieni päivä ja sit mä lähen, onneks vasta iltapäivällä. Nenää nipistää ja pelottaa vähän. Onneks tätä pelotus outoo lähtö oloa on ollu vasta vaan tän pari päivää, onneks suurin osa ajasta oon eläny pilvilinnoissa ja kuvitellu kaikkia kivoja juttuja. Ja onneks nytkin voin muistaa ne kivat haavekuvat ja uppoutua niihin ja mennä tyytyväisenä pesemään vikat pyykit ja hampaat ja naaman ja mennä tokavikaa kertaa omaan sänkyyn. CHIISUS, tokavikaa. Haha teen tosi dramaattista tästä. Se on ihan pieni aika siellä, ja jos kaikki on ihan perseestä niin tuun vaan takas sitten! No sitä en kyllä usko tapahtuvan, se entinen au pair vakuutti aika hyvin mut, että siellä on hyvä olla ja kivaa ja kaikkee.. toivottavasti mullakin. Ylihuomenna tähän aikaan oon mun huoneessa, mun huoneessa Maidstonessa varmaan käymässä nukkumaan. 


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti