torstai 1. elokuuta 2013

Maapallon koluamis toiveita

Mä haluan Melbourneen. Niin paljon. Ei haittaa vaikka se on vähän kylmempi kun muut kaupungit Australiassa. Siellä on paljon kulttuuria, kansainvälisyyttä ja varmasti värikästä ihanaa elämää ja ystävällisiä ihmisiä. Ei haittaa vaikka se ei ole semmonen surffiparatiisi välttämättä ja että se on kai aika eurooppalainen paikka. Varmasti oikein kotoisa se minulle olisi ja sinne minä niin suuresti haluaisin!! Siellä menisin ratikalla ja metrolla ja tietäisin pysäkit. Tietäisin kaikkia hyviä menomestoja ja näköaloja ja ruokapaikkoja. Nyyhyyyy.. miten sinne pääsisin..

Meillä oli semmosen isotädin 80-vee paardit ja tässä on nyt auto poseerausta sieltä. Ihanat serkut kroksu ja toksu!








Eilen elin töissä tauolla 5 minuutin tuntuman, jossa halusin Pariisiin. Pariisiin kävelemään pienille kujille baskeri päässä huulet punassa ja sieltä jonnekkin kahvilaan kuppostamaan kaakaota ja croisanttia. Mustahiuksist ukkelit pölöttää pariisia viereisissä pöydissä ja minä oon että hih tämä on kaunis paikka ja nenä ei oo tukossa vaan tuoksuu kukille. Se oli hurja miten tuli semmonen niin super Pariisi olo! Jonain keväänä vois mennä käväsee..=)

Tänään halusin myös rantalomaa jossain etelämmässä Euroopassa. Iskä ja äiti kerto että ne menee talvella kahdeksi viikoksi Teneriffalle, vaihteeks.. Vähänkö oon ilonen kun ne tajusi varata sen matkan näin aikaisin. Mä kyllä aika tiukasti sanoin että HETI pitää varata jos meinaatte saada hyvän paikan ja olin tuima ja vihanen. Koska haluan niille hyvän loman. Ja ne sai hyvän paikan! Vitsit oon ilonen kun ne menee hyvään paikkaan. Vähänkö on myös siistiä että ne menee junalla kohta Kiinaan ja käy jossain Mongooliassa ja tommosissa ihme paikoissa mitkä on mun pään sisäisessä kartassa aika sumeita. Mun täytyy myös päästä, Melbourneen. Tai Sydneyyn. Tai Perthiin. Tai Gold Coastille elämään h2o merenneito elämää..Tai ihan mihin vaan kunhan jonnekkin! Vaikka pienimpään kyläpahaseen käärmeitten keskelle! =(


Onks vähän karuu et on jo elokuu?? No on..herdyli sentään... 

Pusuja ja haleja! Sini

1 kommentti :

  1. Sinne myös h2o-moppini! Kyllä maailma sulle vielä näyttää kivoja kaupunkejaan!
    t.Kroko

    VastaaPoista